Mindig is nagyon szerettem a reál tárgyakat, és mindig ezek voltak az erősségeim. Kezdettől fogva örömömet lelem, hogy segíthetek nehéz helyzetben lévő diákok felzárkóztatásában, vizsga, zh felkészítésben, mert látom, hogy az egyetemeken, főiskolákon és gimnáziumokban is ez egy globális probléma a reál tárgyak részletes tanításának és elmagyarázásának a hiánya, ezért tömegek küzdenek a lemaradással.
Én tudom, mivel én is végigmentem a Műegyetemen, és tapasztaltam a saját bőrömön, hogy a tanítás és a tananyag átadása vagy túl gyors, vagy felfoghatatlan, vagy eltúlzott bonyolultsággal adják le. Én már így évekkel visszatekintve erre az állapotra és erre a helyzetre már tisztán látom, hogy hogyan lehet a legegyszerűbben, a legkönnyebben és a legátláthatóbban átadni és elmagyarázni egy-egy anyagot.
Gyere el, próbáld ki, nézd meg az én módszerem, hogy mennyire egyszerűen és könnyen lehet megérteni ezeket a nehéznek tűnő tantárgyakat akár egyénileg, akár csoportban.
Különösen ajánlom az olyan tárgyakban a csoportos foglalkozást, amik szinte az összes műszaki karokon a legnagyobb súllyal szerepelnek az első és a másodévben.
Ezek a statika, szilárdságtan,rugalmasságtan, rezgéstan, dinamika, matek1, matek2, matek3., ábrázoló geometria.
Legfőképp 2-6 fős kiscsoportok jelentkezését várom, hiszen a csoportban való tanulás a kollektív-tudat elmélet működésével sokkal hatékonyabb és gyorsabb, mert a diákok egymást ösztönzik, és a sok felmerülő kérdések mindenkinek a hasznára lehetnek.